خدمات ما

برای ایجاد تنوع و داشتن فضایی لوکس لزوما نیاز به هزینه­های گزاف نیست. این لوازم لوکس در رنگ­ها و متریال دلخواه با طرح­های سفارشی موجود است. فقط کافی است با تیم زیگورات تماس گرفته و اطلاعاتی در مورد آنچه که به دنبالش هستید ارایه دهید ما می­توانیم در یافتن الگوی مناسب به شما کمک کنیم. تیم مشاوره، متخصصان طراحی و تولید و کارشناسان فروش ما به شما در اجرای یک پروژه­ی عالی و منحصر به فرد کمک کرده تا هرآنچه را که به دنبالش هستید و هر انتظاری که از یک محصول  با کیفیت دارید را برآورده کند. ارایه خدمات نوین در طراحی دیوار جداکننده و سقف کاذب از مهم­ترین اهداف مجموعه زیگورات بوده که همواره جهت بهترین  خدمات کوشیده است. انتخاب با شما؛ مشاوره، طراحی، تولید و اجرا با ما.

مشاوره و طراحی سازه جداکننده کاذب

دنیای دیوار جداکننده و سقف کاذب دنیای بزرگی از طراحی و متریال گوناگون است. اجرای یک ایده برای فضایی بزرگ یا جمع و جور با پالت­ های رنگی خنثی یا متضاد و طراحی سقف با چراغ­ های توکار، یک کار بهینه شده است. برای زنده کردن یک فضا می­توان از دیواری منحصر به فرد یا سقفی به رنگ متفاوت الهام گرفت. استفاده از خدمات مشاوره به شما کمک می­کند تا از محیطی خسته کننده و معمولی با هزینه­ ای کمتر از آنچه فکر می­کنید، مکانی عالی و ایده ­آل بسازید. جهت سردرگم نشدن و انتخاب مناسب با توجه به نیاز، دکوراسیون و بودجه­ ی خریداران، تیم مشاوره زیگورات آماده هر نوع راهنمایی برای تسهیل در تصمیم گیری بوده و طراحان متخصص و مجرب هر آنچه شما می­خواهید را از ایده به اجرا درمی ­آورند.

آن‌چه پیش از نصب و اجرای سقف و دیوار کاذب مهم است، طراحی است. پس از طراحی مهارت در نصب مهم‌ترین عامل در زیبایی و جذاب بودن نمای بیرونی است. تیم گروه فنی «زیگورات» با توجه به سابقه‌ای بیش از یک دهه در طراحی، نصب و اجرای پروژه‌های موفق بسیاری در سراسر ایران مدعی است که می‌تواند در زمان کوتاه بالاترین کیفیت نصب و اجرا را داشته باشد. رعایت استانداردهای مختلف طراحی، استفاده از تیم مهندسی و تکنسین‌های ماهر تنها بخشی از توانایی تیم نصب و اجرای زیگورات است.

نصب و اجرا سقف و دیوار کناف